12 augusti 2009

Ny design!


Kanske trodde ni att den här bloggen bara var en fluga som skulle gå över? Nope, sorry, jag har bara haft sommarlov (eller "semester" som det heter, men senast jag var ledig en sommar hette det sommarlov, det var sju år sedan, så nu när jag har varit ledig för första gången på länge, då kallar jag det sommarlov).

Jag har designat om sidan lite, nu är jag redo att börja blogga igen. Här är några ämnen som jag tänkte blogga om under hösten. Ämnen som jag tänkt på under sommaren:
- Att tjinga argument
- Vad händer i kommentarsfälten på tidningssidorna?
- Varför tror så många pr-konsulter att det går att använda sociala medier på fel sätt?
- Vad händer om man vill ha kroppen och inte identiteten som politiskt fokus?
Så, ni ser, ni måste alltså hålla ordning på vad som händer här.

1 kommentar: